Rakas päiväkirja! (On se muuten hyvä että minulla on päiväkirja). Tänä aamuna olin sairas. Minulla oli FLUNSSA, tai miksi sitä sanotaan? Et taida tietää sinäkään. Äiti antoi minulle karamellia. Mutta en pystynyt syömään sitä, ja viskasin sen lattialle (se oli muuten yskänpastilli, sellainen väkevä). Kun äiti oli mennyt, jäin yksin huoneeseen. Kömmin sängystä ja oksensin yöastiaan. Mutta sitten isä tuli ja hyppäsin lattialta, ja menin tuolille istumaan. Äiti oli sanonut isälle, että olin sairas. Isä sepitti runon, joka kuului: "Pipinä Tuuli vuoteellaan makaa, eikä voi nousta kuin päivien takaa." Mutta minä muutin: "Sairaana Tuuli vuoteellaan makaa, eikä voi nousta kuin päivien takaa." Sillä minusta "pipinä" on kamalan lapsellinen sana. No, täytyy lopettaa jo tämä loruilu.

Tein sarjakuvan. Siinä on kolme osaa. Tässä ensimmäinen.

1257267197_img-d41d8cd98f00b204e9800998e