Ilukin kuvittelee olevansa hieno kundi, mutta kerran se rupes heiluttamaan laukkuaan ja mätkäytti sillä omaan naamaansa! Sitten toisen kerran siltä lensi laukku maahan. Aika kömpelö.

Mä nyrsin muuten eilen itselleni otsatukan. En minä katkonut kuin muutamia haivenia. Eivät niin helposti lennä hiukset silmille.

En mä oo uudelleen ihastunu Teppoon, mutta mä oon huomannu, et se on harvinaisen kaunis poika. Niin pitkät silmäripsetkin. Kun Teppo istui kaverinsa kyydissä polkupyörässä, niin se kaveri meinas vahingossa ajaa Paulan päälle. Poika sanoi: "Hupsista!" Teppo sanoi: "Siitä vaan!"

Kyl meillä taas alko naurut Paulan kanssa kun hevonen (Ilkka T:n veli) haukotteli siinä (se on muuten päässy lukioon, eikä me oltu vielä nähty sitä) ja käveli, minä huomasin sen ja sanoin: "Mitäs minä näinkään?" Kyllä me naurettiin!

Mutasella (gorillalla) on auto, jolle mä keksin hyvän nimen: "Rokkaava rottelo, joka tanssii tangoa." Kyllä me naurettiin hirveesti sillä nimellä. Mutanen kurvaili autollaan tien laidasta toiseen. Voi juku, kun pitää metkuilla tiellä.

Ja sitten, kun Paula alkoi väristä .....hrrrr... ai niin, eihän minua kylmäkään! Silläkin naurettiin hirveesti.

Just tuli mummo. Nyt on mentävä! Moi!!!