Eilisestä ensin: oli kiva päivä. Maantietotunnit varsinkin. Me Erjan kanssa tapeltiin yhestä kammasta. Kun mä kampasin tukkaani, Erja sanoi: "Kämpä!" (Se sanoo aina niin, kun haluaa lainata kampaa). Mä en antanu, kun mä en ollu vielä kammannu omaa tukkaani. Sitten Erja yritti ottaa sitä multa väkisin, mutta sitten lopetti kun ei saanu ja pelkäsi että kampa katkeaa. Sitten mä kampasin oman tukkani ja annoin kamman hänelle. Erja sutaisi sillä vähän etutukkaansa ja antoi sitten kamman mulle. Me kumpikin purskahdettiin nauruun. Olihan se hassua, kun ensin piti saada kampa vaikka väkisin ja sitten kuitenkaan ei kammannu kun vähän etutukkaansa.

Sitten toisella maantiedon tunnilla me tehtiin kemiallisia kokeita kemian luokassa. Mä olin samassa ryhmässä kuin Raili, Paula L., Annika ja Heli. Me naurettiin hirveesti, kun keksittiin vaikka mitä. Raili sanoi: "Täällä jossakin taitaa olla ikkuna, kun on niin kylmä." Heli sanoi siihen, että "Onhan täällä monta ikkunaa. Kokonainen seinä täynnä ikkunoita." Hyvä huomio todellakin, täällä taitaa olla ikkuna.

Me olimme yötä mummolassa. Oli kivaa. Käytiin saunassa kylpemässä (Mä kävin äidin ja Kristiinan kanssa). Saunassa me naurettiin hirveesti, kun äiti joi kokonaisen pullon kaljaa ja röyhtäili hirveästi ja pelkäsi halkeavansa.

Uusia Apujakin oli tullut. Ne mä tietysti luin kaikki. Avussa oli ihanan näköinen Donny Osmondin kuva.

Mankkakin siellä oli. Hyviä levyjä. Yhdessä kasetissa luki: "Hyvä rock." Mä kuuntelin sitä. Sillä kasetilla oli mm. Goodbye T'Jane, Cumon feel the noize, Mama weer alla crazee now, wig-wam-bam, power to all our friends ja muita vanhoja listahittejä. Mä olen nykyään ihastunut uudelleen Sladen vanhoihin levyihin, etenkin siihen Mama Weer All Crazee Now.