Hyvää: Kuuntelimme levyjä piirustustunnilla ja enkun tunnilla. Pojat ruiskuttivat vettä tyttöjen päälle ruiskulla.

Pahaa: Mutsi ja faija ovat ihan pöhnässä. (tapahtui sellaista, mitä en viitsi kirjoittaa tähän). Et usko, kun mua inhottaa.

---------

Mä yritän nyt ottaa tupakkaa faijalta, kun se vaan tulis tänne ja ja sitten taas menis pois ja unohtais tupakkansa tänne.

Mä kaipaisin jotain lohdutusta, mutta kukaan ei auta mua. Mun olis oikeestaan ostettava uus päiväkirja, täähän on ihan lopussa.

Ai, munhan piti kertoa kun me saatiin kehotukset (mä sain matikasta). Jarkko sai kahdet kehotukset ja kolme arestilappua, kaks oli pommin räjäyttelystä ja yks röyhkeestä kähtöksestä. Jarkko repi sen röyhkeen käytöksen lapun. Ja sanoi, että hän ei istu semmosesta, mitä ei oo tehny. Ope sano, että siitä saattaa tulla jotain siitä repimisestä. Terve!

Peace and love, but not war!