Moi! Tänäänpä, kun mä olin pukemassa Rexin luokan naulakolla kintaita käteeni ja ajattelin viedä kassin kansalaiskoulun rappusten kautta Kukkosen luokan eteen, että mahdollisesti näkisin Veli-Matin mutta sepä tulikin just kun mä olin vetämässä lapasia käteen! Ja tietysti se katsoi. Kylläpä sillä on tummat silmät! Se on sitten kumma, kun meidän silmät törmää aina yhteen. Joskus mä en uhallanikaan kato sitä jos mä tiedän että se tulee jostakun päin. No, sitten vein kassini kuitenkin keskikoulun puolen portaita ylös. Paula tuli vastaan ja mä hymyilin hänelle.

Entäs koulumatkalla kun Paula kysyi: "Tulooko multa verta nenästä" niin minä kuulin, että: "Tuleeko Pertti nenästä." Siitä saatiin uus naurunaihe.

Mä meinaan mennä ens pyhänä rinkulasilmän luona. Ehkä käyn visiitillä myös Paulan luona.