Paula oli meillä yötä. Me tanssittiin ja naurettiin kuin hullut. Kun keksittiin sellainen peli, että toinen kuvailee jotakin tuttua henkilöä, mutta ei sano nimeä, ja toinen yrittää arvata sen nimen.

Minä sain muuten Jokamiehen lista -ohjelmasta nauhoitettua hyviä levyjä, mm. Sladen "Mama weer all crazee now." Musta se on paras laulu tällä hetkellä ja Paulankin mielestä se on tosi hyvä.

Mulle ja Paulalle tuli kummallekin eilen Monalisat. Ne on sellasii lehtii, numerot 1 ja 2. Siinä oli kivoja neulemalleja.

Mä keksin Iivarille uuden nimen: Poppa Joe.

Eilenpä me Paulan kanssa käytiin kaupalla. Veli-Matti tuli just vastaan kaupan pihalla. (Eilen muuten V-M tölläs monta kertaa ja hymyilikin. Vaikka ei se osaa hymyillä yhtä vetävästi kuin Poppa Joe). Paula töllötti koko ajan V-M:ään päin kun se oli apukoulun pihalla kavereineen. Onkohan Paula ihastunut siihen?

Mä yritin Paulalle eilen siinä kuvailupelissämme kuvailla Veli-Mattia mutta ei se arvannu. Tai jos se ei ilenny jos se on siihen ihastunu. Mä keksin taas uuden nimen sille jätkälle: Gentlemanni (Iivari - Poppa Joe - Gentlemanni -sekoitus).

Me mennään huomenna ostamaan Joensuusta sitä takkia, ja viedään Maija pois samalla. Kunpa saisin housutkin samalla. Jännittää...