Tänä lauantaina oli koulua. Eräällä välitunnilla minä ja Irmeli istuimme pyörätelineellä siten, että yhden pyörän tyhjä paikka jäi väliimme. Sitten Teppo toi siihen pyöränsä, vaikka paikkoja olisi ollut muuallakin. Irmeli sanoi: "Älä tuo sitä siihen!" Teppo sanoi: "Tuonpas!" Minä ja Irmeli siirsimme polvemme pois pyörän tieltä. Teppo jäi vielä seisomaan pyöränsä luokse. Irmeli pyyhki hiekkoja pyörästä ja kirjoitti pyörän alle "boppa" (siinä olisi kai pitänyt lukea "borra" ruotsiksi) ja kysyi multa: "Onko tämä oikein?" Teppo sanoi: "Ei!" Sitten Irmeli sanoi, että en minä sulta kysynyt ja sanoi sitten minulle: "Hei onko?" Minä sanoin: "Eei....mitä siinä muuten lukee?" Irmeli sanoi: "Ei mitään" ja nauroi. Teppo: "Hei mitä?" Irmeli: "Ei mittää" Sitten hän sanoi taas: "Miks sinun piti tuoda se pyörä tähän?" Kello soi samalla ja Irmeli sanoi: "Kellokin vielä soi kaiken lisäks'" Minä rupesin nauramaan ja Irmelikin nauroi. Teppo kulki edellämme. Huomasin silloin, että Teppo on melkein päätä pienempi kuin minä. Teppo muistuttaa aika paljon Kim Flooria, kun sillä on yhtä tummat silmät ja tukka ja leveät hartiat. Teppo kääntyi ja jäi odottamaan jotain kaveriansa. Huomasin silloin, että hän oli punainen kasvoiltaan. Taisi ottaa koville keskustelu. Helposti punastuvaa tyyppiä. Saattoi se minunkin naama ehkä jonkun verran loistaa.

Sitten kun istuimme, Irmeli, Lea ja minä I A:n pöydällä, Teppo katsoi meitä ja Lea sanoi: "Tuima katse" Mä sanoin: "Mitä?" Lea vastasi: "Tuima katse oli tuolla yhellä" Voi ollakin melko tuima katse. Heh-heh! Moi!