Teppo ei ollut tänään koulussa. Ehkä hänessä on vesirokko. Sitä on tällä hetkellä liikkeellä. Onneksi minä olen sairastanut sen.

Tänä päivänä minua huvitti, kun Erja tuli linja-auton odotuspaikalle ja sanoi: "Kyllä on puhas kassi. Senhän tietää, kun P:isen laukku on lähellä." Sitten Erja lauloi jotain, jota en kuullut. Sitten hän sanoi: "Ethän sinä vain kuullut, mitä minä sanoin?" Hän kääntyi minuun päin ja sanoi: "Pehmeä jänis! Käännä toisinpäin!". Minä käänsin ja me Erjan kanssa nauroimme maha kippurassa.

Kun Irmeli ja minä istuimme 1 A:n pöydällä, Jouko, Heimo ja Tuomo tulivat siihen ja yrittivät ajaa meidät pois. Heimo sanoi, että jos ette lähde pois, me rupeamme kohta käsittelemään teitä. Sitten hän sanoi Irmelille: "Tuommosta komeaa tyttöä olisi mukava käsitellä." Ahaa, Irmeli plus Heimo! Minä rupeankin härnäämään Irmeliä Heimolla.

Eilen sain rahaa faijalta 18 markkaa. Silloin kun se on humalassa, siltä on helppo saada rahaa. Äiti sanoi tänä aamuna, että säästä se kymppi matkalle Savonlinnaan. On ihanaa olla rikas!

Paula pyysi minua yöksi heille. Jos pääsen sinne, aion kertoa sen "Heimon käsittelyhalun" Paulalle. Puhumme tietysti taas hävyttömiä ja nauramme hirveästi. Moi!