Ou wonderful! Mä en kumma kyllä töllänny V-M:a tänään. Sen vain huomasin, että hän oli koko päivän Arvon kanssa.

Entäs kun mä ja Paula tultiin kirjastotalon ympäri -kierrokselta, niin meidän takana tuli kansalaiskoululaisia poikia. Ne puhui vähän tuhmia. Jotakin, että ukon ja akan perseet pitäis liimata Eri-Keeperillä yhteen, että pysyisivät. Sitten ne mainitsi jotain tiitistäkin. Kyllä meitä hirnutti. Mä en tiedä oliko Veli-Mattikin siinä ryhmässä, mutta kansalaiskoululaisia ne joka tapauksessa oli. Vähän myöhemmin Paula sanoi: "Älisitkö sinä mitä ne sanoi," vaikka olisi pitänyt sanoa "älysitkö..." Sitten hän kysyi, että olenko minä kuullut niitä "Isojen poikien lauluja" Mä sanoi, että joo, kun Tapio-eno toi niitä yhesti ja niitä kuunneltiin autossa. Ja lisäsin, että kyllä oli hauska kuunnella niitä isojen poikien lauluja (oli totisesti!). Viime lauseeseen sisältyi ironiaa eli salaivaa. Sitten Paula kertoi, että Olli-serkkunsa oli tuonut yhesti niitä isojen poikien lauluja ja Paula oli vahingossa pannut soimaan niitä, vaikka olisi ollut tarkoitus kuunnella ihan muuta. Heh, heh!

Teppo-söpönaamankin piti töllätä tänään, mutta mä en ollut näkevinänikään moista pentua. Voi mikä poru senkin piti pitää sen nimen takia! Kauheen lapsellista! (Usein mulle välähtää mieleen, että mitenkähän olisi käyny, jos mulla ois ollu joku muu nimi. Askarruttaa, askarruttaa.....) (Oispa ne kai muuta haukkumisen aihetta keksineet). Mua ainaskin kiinnostaa enemmän ihminen kuin hänen nimensä.

Me puhuttiin siitä uudesta "Jukka Kuoppamäestä" Paulan kanssa. Paula härnäsi Seijaa, että Seija on muka ihastunut siihen. Seija ei ensin tienny, ketä Paula tarkoitti, mutta sitten Paula sanoi, että tuo jolla on viikset ja tähtii selässä. Sitten me tultiin huumorituulelle ja keksittiin että tähtii silmissä ja viikset selässä, ja suu.... siellä. Sitten me uhattiin sanoa sille "Jukka Kuoppamäelle" että Seija on ihastunut siihen. Seija suuttui.

No moi nyt. Täytyy lähteä ulos.