Minä ja Irmeli istuimme taas I A:n oven vieressä olevalla pöydällä. I A oli I B:n luokassa ja B A:n luokassa. Juuri, kun ope tuli, Teppo, Heimo ja Jouko tulivat ulos I B:n ovesta. Irmeli kulki vähän minun edellä. Jouko pani jalkansa Irmelin eteen, mutta Irmeli ei kompastunut. Ja Teppo potkaisi jalkansa minun eteen. Kyllä koski!  Vaan rakkaudesta se hevonenkin potkaisee. (Teppo toimii usein hetken mielijohteesta).

Vapaatunnilla seisoin porrastasanteella. Teppo tuijotti minua. En sietänyt sitä tuijotusta, vaan menin toiselle porrastasanteelle. Vaparilla istuin yläkerran patterin päällä suurten ikkunoitten luona. Juuso ja Usko lapioivat lunta. Näki selvästi, että Juuso oli siihen työhön tottumaton (tai laiska). Heitteli vain lunta päänsä yli jotenkin oudosti. Kyllä se Juuso on pikkuinen. Ja täyttää tänä vuonna 15. Se on varmaankin sairastanut pienenä jonkin pahan taudin.

Anttilasta tilasimme uusia vaatteita. Saan merimiespuseron ja merimieshousut. Minusta tulee merimiestyttö. Kivaa! Saan myös bikini-asun, johon kuuluu pienet housut ja rinsikat.

Alakerran käytävän lattialla oli märkä paperi. Teppo yritti potkaista sen kulkiessaan minun päälleni, mutta potku osui harhaan. Hän meni riisumaan kenkiään Heimon kanssa. Anna poimi rätin ja yritti heittää sen todennäköisesti Tepon niskaan, mutta se suhahti Tepon olkapään yli Heimon niskaan. Heimo yritti heittää sillä Annaa, mutta Teppo sanoi, "Ei kehata!" Moi!

J.K. Paavo ja Terho kulkivat istuvan tyttöryhmän ohi, johon kuului Aila, Tiina, Jaana, Paula ja Riitta. Terho harppasi istuvan Jaanan yli ja nauroi äänekkäästi. Paavokin nauroi. Sitten he huomasivat minut, ja kumpikin sanoivat minulle yhteen ääneen: "Terve, Tuuli!" Riitta ja Paula katsoivat hämmästyneenä minua.

Olen muuten päättänyt, että kirjoitan tämän päiväkirjan jälkeen yhden päiväkirjan täyteen. Tai enintään 2. (Tämä päätös ei pitänyt, sillä kirjoitin kaikenkaikkiaan 28 päiväkirjaa).