Ajattele nyt, kaksi kokonaista lomapäivää edessä! Kirjakerhosta tuli ihana kirja nimeltään "Anne Frankin päiväkirja" Kirjakerhossa on paljon mielenkiintoisia kirjoja. Ennen mä olin aika kiinnostunu kirjasta nimeltään "Ruusu" mutta kun mä katoin sitä mummolassa, niin se olikin täynnä seksikohtauksia. Siinä talon 13-vuotias poika hankki kokemusta Ruusu-nimisen piian kanssa. Mutta arvaa, lensikö kirja äkkiä takaisin paikoilleen, kun mä näin mitä siinä luki! En mä sellaista siellä ilenny lukea. Mä en kyllä ole herkkä punastumaan, mutta kuuma mulle tulee ja hiki jos hävettää. Ei se yhtään ilettäs jos yksin lukis sellasta kirjaa, päinvastoin sehän olisi kauheen mielenkiintoinen. Mutta ei pitäs lukee hyvin paljon sellaisia kirjoja.

Muuan pitkä koipeliini ei ole vieläkään kirjoittanut.

Kaipaan niin kauheasti...jos mulla olis joku jota hyväillä. Olis joku poika jota vois koskettaa. Varsinkin Eskoa mä ajattelen usein. Pidän hänestä kovasti. Mutta älä kuvittelekaan että olen rakastunut häneen!

No mitähän jos vaihteeksi lopettaisi ja rupeaisin lukemaan Anne Frankin päiväkirjaa.