Mä sain tänään kirjeen Seijalta. Eilen illalla mä sain uudet pitkikset. Mutsi toi Sokokselta. Ne on musta-vihree -ristikoiset. Raililla on samanlaiset, mutta punaiset. Niissä mun uusissa on paljo leveemmät lahkeet kun niissä sinisissä samettihousuissa. Ei, kyllä ne Tepon pitkikset taitaa olla ihan rehellisen harmaat. Niissä on varmaan samanlevyset lahkeet kuin niissä minun entisissä samettipitkiksissä (niissä sinisissä).

Teppo oli siellä nurkan takana. Ei mennyt koulutalon taakse niinkuin ennen. Siksköhän se ei menny kun minä tölläsin sitä. Sekin tölläsi takas. Eikä menny talon taa. Tavallisestihan se menee aina kouluun tultuaan sinne.

Muuten, jos näkee unta siitä josta tykkää, niin sen jälkeen siitä tykkää entistä enemmän.

Mä olen  nykyisin ihastunut Peyton Placeen. Sit myös Merilinja, Kivikasvot ja Yöjuttu on kivoja. Kiva, kohta tulee joulu! Mä ostin tänään joululahjaksi äidille hajuvettä, isälle deodoranttia ja mummolle on kynttilä. No moi!