Tänäänpä, kun mä tulin lutikselta, niin Hannu ja (Seijan) Sauli tulivat minua vastaan. He sanoivat, kysytäänpäs, kuka se on. Sitten ohi mennessään Hannu kysyi: "Kuka sinä oot?" Mä oon varmaan niin oudon näköinen, että kaikki haluavat tietää kuka mä oon. Mä en vastannut mitään.

Nuopa Hilkka ja Sirkka rupeavat kauheesti hihittämään aina, kun me kuletaan niiden ohi. Kerrankin me meinattiin mennä juttelemaan niiden kanssa, niin ne hihittivät vain (Se kyllä oli teeskentelyä. Ei kukaan naura sillä tavalla) eivätkä olleet näkevinäänkään meitä. Heti rupesivat matkimaan meitä kun me on monta kertaa hirnuttu sillä Katrin ilmeellä. Outo tyyppi, kun aina muljottaa kulmiensa alta. Minä olen onneksi päässyt siitä pahasta tavasta eroon.

Mantsan tunnilla mä katoin koko ajan ulos kun siellä oli VIII B auraamassa sitä luistelukenttää. Veli-Mattikin siellä astui traktorin vierellä. Ei ite kuitenkaan viittinyt ajaa. Otti vain kyytiä. Piteli traktorista kiinni ja liukui jäällä. Kerran se oli lentää nenälleen. Mun on hyvä tiirata sitä ikkunasta kun me muutettiin eilen ikkunariviin istumaan.

Anja lähti kesken koulusta poikkeen kun sai pahoinvoinnin. Irmelikin kakoi nenäliinaansa. Vaaleankeltaista räkää......hyi!

Auton odotuspaikalla Antti, Pentti, eräs kansalaisk. Jussi ja Jouni härnäsivät Teppoa hänen pienuudellaan. Jouni mallaili, miltä Teppo näyttäisi kun ajaisi polkupyörällä ja Antti mallaili miltä Teppo näyttäisi jalkapallomaalissa. Kyllä sieltä päin kuului naurun röhäkkä. Teppo itse nauroi mukana.

No moicca!