Nyt on sitten uusi vuosi. Paula pyysi minua heille tänä iltana yöksi mut en mä voi mennä, kun mensikset alko just. Mä valehtelin, että mun pitää pestä tukka tänä iltana.

Eilen illalla valettiin tinoja. Mun tina läikkyi puoliksi lattialle ja meni ihan pilalle. Sitten mä sulatin ne sirpaleet ja kaadoin rauhallisesti niin sit siitä tuli hyvä. Mä kääntelin sitä ja sen varjo näytti kukolta, tai linnulta, laivalta, kerrostalolta, ja mieheltä, jolla oli reppu selässä ja veitsi kädessä.

Sanelman pojat ei tullukkaa eilen Maijaa hakemaan. Äiti oli ihan hermona tänä aamuna ja sitten se lähti jonnekin. En mä tiedä minne, kun se lähti sillä aikaa kun mä olin Paulan kans tääl huonees. Sanelman luohan se tietysti on menny.

Me Paulan kanssa on ajateltu ruveta tekemään sellasta kirjaa erään tytön seikkailusta, mutta tuskinpa siitä tulee mitään.

Mä olen jo itte tehny aika paljon sitä omaa kirjaani. Tällä hetkellä mä oon siinä, kun Pirkko Määttä on juuri lopettanut oppikoulun ja menee tansseihin kahden uuden likan kanssa, Anneli Palon ja Päivi Lehtosuon. Se vihko on tällä hetkellä puolillaan.

Tässä mun uudenvuodentyö:

1267021934_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No nyt se Sanelman mies tuli hakemaan äidin kanssa Maijan. Ne lähtivät juuri. Moicca!