Tänään eka tunnilla jäin alas, sillä mulla oli vapaatunti. Erjalla oli myös vapari ja me käytiin yhdessä kirjakaupassa ja PKO:ssa. Erja osti PKO:sta tupakkaa! Kun me oltiin käyty PKO:ssa, me lähdettiin ylös. Kun me olimme jääkiekkoradan luona, Erja näki maassa olevat tyhjät tupakkatopat ja sanoi, että olis ihanaa jos nuo kaikki olis täysiä. Sitten hän kysyi multa: "Poltat sie muuten?" Minä sanoin että: "E-en ... usseinkaa" vähän vaivautuneesti. Sitten Erja sanoi: "Sano vain reilusti, että poltat, en minä niin hölmö ole, että kertoisin sun mutsille." Me mentiin ensin viemään laukut sisälle ja sitten me mentiin ulos katsomaan, kun lukion pojat pelas pesistä kentällä. Peliä oli katsomassa myös Tuija ja Päivi. Me mentiin istumaan vähän matkan päähän heistä. Erja sanoi minulle että eikös oo hyvän näköinen tuo poika, jolla on musta kihara tukka. Mä sanoin että joo. Eräs kauniskasvoinen, lyhyttukkainen poika oli Pikkarainen ja sillä minä ja Erja naurettiin hirveästi. Silloin osoittautui, että musta-kiharatukkainen (pippuritynnyri, niin kuin Erja sanoi, oli nimeltään Pöntinen. Taas me Erjan kanssa hihitettiin). Tuija huusi Erjalle että "Hyvä tuuri, Erja." On se kyllä vähän hassua ajatella, että Pöntinen on ihastunut Pöntiseen. Sitten he huusivat Erjalle, että Pöntinen, sulla on uudet housut (alushousut, he lisäsivät hiljempaa). Erja huusi heille että "Olokee kiljumata!" Vähän ajan kuluttua Päivi tuli Erjan luo ja sanoi: "Erja, sulla on uuvet housut" Erja vastasi: "Vitut!" Päivi sanoi: "No vitut sitten." Mä ja Erja hihitimme taas. Kun Pöntinen teki palon, Tuija huusi sille, että "Torvi!" Pöntinen käänsi katseensa Tuijaan, ja sanoi "Sattuuhan sitä" Tuija sanoi: "Ei sitä pitäis sattuu" 

Kivoin päivä tänä lukuvuonna. Seuraavalla välitunnilla Katri vielä kysyi, että poltat sie tupakkoo. (Vituttaa jo tämä kirjoitus) Mutku on niin paljo asiaa.

Linja-autopysäkillä tuijotin Teppoa. Hän tuijotti takaisin ja hymyili hirmu suloisesti, ai-jai! Linja autossa se yksi Juusoa suuresti muistuttava poika nyki Katria hihasta ja höpötti jotain Katrin veljestä ja hoki Katrin sukunimeä. Outo sukunimien hokija. Moicca!