Mä ostin tänään tän päiväkirjan ja jäin velkaa 40 penniä. Että pitikin!

Mika meidän luokalta on nyt keskussairaalassa. Hänellä on sydänlihaksen tulehdus. Sääli Mika-parkaa.

Mä olen tilannut Helsingistä tähtiniittejä ja pikkukukkia eräästä putiikista. Tiedoks anto tuli siitä tänään. Nyt on ne niitit ja ommeltavat kukat huippumuotia vaatteissa. Mä aion hankkii sellaset vaaleensiniset farkut ja niihin kiinnitän sitten niitä niittejä ja kukkia.

Sit sellainen musta pitsipusero ois kivan näköinen, tiedäthän sä, samanlainen kuin Tepolla.

Mä saan seuraavaks kesätakin. Sametista, tietysti. Väristä ja mallista ei oo tietoo vielä, kun pääsis sinne kaupunkiin joskus vilkaisemaan niitä takkeja.

Isä oli ostanu tänän uuden kaaran, valkeen Skodan. "Sokota"han se on Vesa-enonkin lempiautomerkki.

Mulla on permanentti nytten. Ja se siitä!

Jännittää, huomenna saadaan ruotsin kokeet. Mitenkähän vähän olen saanut?