1258469243_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Moi! Irkku ei ollut tänään koulussa ja mulle sattui vaikka mitä. Eräskin pitkätukkainen 5- tai 4-luokkalainen poika sanoi minua kiltsiksi. Kyllä minua nauratti.

Teppo vaan tappelee ja tappelee. Se on yhtä tappeluintoinen kuin Erja. Erja oli tallannut Emman siskon kipeälle varpaalle, jota oli monta kertaa märkinyt ja sen takia oli käynyt lääkärissä ja jopa leikattukin. Emma sanoi, että Erja on hullu kana ja läskikasa. En se Erja joskus kyllä ihan hölmö.

Mä olen muuten päättänyt, että mä laitan Tuulia-lehteen kirjeenvaihtoilmoituksen. Mulla on himo tutustua uusiin ihmisiin. Niin jos sieltä joku viitsii tämän nimiselle, kun mulla on niin hölmö nimi.

Kun mä olin yläkerran portaiden yläpäässä ja Teppo kulki aina oven ohi ja katsoi minua (ja jos ei minua niin Pirkkoa, sillä muita siinä ei ollut) ihastunut välähdys silmissään. Niin sitä pitää. Sä oot kova tappelemaan, Teppo.

Kiltsi

Uusin lempinimi kiltsi.

1258469257_img-d41d8cd98f00b204e9800998e