Tänään me oltiin puolukassa Paulan porukan kanssa, isä, minä, Paula, Paulan äiti ja isä ja Heikki (joku Paulan sukulainen). Meillä Paulan kanssa oli mankka mukana kerätessä. Mä ihastuin yhteen lauluun, joka oli Paulan kasetilla. Se on Marc Bolanin "cheri lav" (en tiedä miten se kirjoitetaan, joten kirjoitin niinkuin se lausuttiin). Mä nauhoitin sen Paulalta ja nauhotin kans Chicagon. Paula nauhotti multa Alice Cooperin "No more Mr Nice Guy" ja Sweetin "Blockbusterin." Mä alan inhota tuota Sweetia kun sillä on aina aina sitä Blockbusteria, sekin uus "Hell Raiser" on hirveesti Blockbusterin kaltainen.

Siellä puolukassa me kerättiin astiat täyteen kaksi kertaa. Sitten me vaan istuttiin, käveltiin ja kuunneltiin mankkaa. Me heiteltiin kans keihästä, oksia tarkemmin sanottuna. Meitä vakoili yks ruskeetakkinen jätkä aina (aika nuori ja hyvän näköinen) ja mä heitin kerran kepin sitä kohti, kun se katsoi tänne päin.

Mutsi toi muuten tussit tänään.

Mutsi sai potkut Halttusesta. Mua aina rupee naurattamaan se "potkut"-sana.