Tänään me isän kanssa käytiin mummolassa. Äiti vietiin mennessä autolle. Mummolaan tuli sitten pian myös tädin porukka, Senjaa lukuun ottamatta.

Merja teki itselleen pitkiä housuja vaaleansinisestä farmarikankaasta. Reijolla oli kuulemma kokonainen puku samasta kankaasta. Mäkin aion ottaa sellaisesta kankaasta farkut (niin pitkät, että yltää melkein maahan asti).

Sitten sieltä mummolasta me menimme Joensuuhun, isä osti auton osia ja muisti käydä Alkossakin. Mä sain juoda 2 pulloo olutta. Mä sain myös jätskiä ja Suosikin matkalukemisiksi. Suosikissa oli paljon kivoja juttuja, mm. Sladesta ja iso lakanajuliste, jossa oli Osmonds-yhtye.

I love rock-music!

Sitten me mentiin Mutalaan Virvatuli-baariin istumaan. Mä otin sitruunasoodan ja ranskalaisia pastilleja. Me soitettiin levyjä kans siellä. Mä tietysti soitin sen Markku Aron "Täyttä totta." Ei ole vielä makuaan menettänyt. Se tuo mulle mieleen viime kesän, kun olin serkkujen luona kahvinjuonnissa ja kuulin radiosta ensi kertaa sen levyn. Menin silloin aivan huormiotilaan, mutta tällä kertaa se jotenki jytäävällä tahdillaan rauhoitti. En ollut enää niin hermostunut sen kuultuani ja sitä kuunnellessani. Kunpa saisin sen laulun mankalle. No eipä sitten muuta! Oli kiva päivä! Gudbuy!

1272381662_img-d41d8cd98f00b204e9800998e