Mä olin nukkumassa kun Paula tuli meille. Heti, kun äiti sanoi nimen Paula, niin mä heräsin. Vähän omituista!

Paulalla oli alkanut ne menskut viime viikolla. Se on käyttäny tamponejakin. Munkin pitäis ostaa niitä Ob-tamponeja. Siteet pullottaa niin inhottavasti.

Paula sanoi, että hän inhoaa Markku Aron "Täyttä totta." Kyllä se minustakin on ihan hölmö. Aro kun vinkuu siinä kuin porsas. Saden "Look.." on parempi. Se on tällä hetkellä kahdeksantena mun suosikkilistalla. Ekana on yks Sladen toinen levy "Gudbuy, gudbuy." Mä olen hirveen ihastunut Sladeen ja varsinkin siihen Dave Hilliin. Sellaista sattuu kerran kymmenessä vuodessa, että mä ihastun lehdessä olevaan kuvaan.

Viimeksi se tapahtui silloin, kun olin 5-vuotias. Ihastuin silloin Veijo Baltzariin. Se on eräs kuuluisa kirjailija. Sen kuva oli yhdessä Elämä-lehdessä ja mä tuijotin sitä kauan. Oikeastaan VB oli ensirakkauteni. Hän oli niin hyvän näköinen tummanruskeine silmineen ja mustine hiuksineen. Myös Davella on ruskeat silmät ja hiukset. Uusimmassa Tuuliassa on Dave hirmu ihanan näköinen. Kun näin kuvan, se toi mieleen jotenkin Martin. Katsoi niin kauniisti.