Meillä oli tänään englannin kokeet. Meni kohtalaisesti. Mä en vaan tienny, mikä on hauska niin mä panin siihen good, siihen käännöstehtävään. Ja Paulakin sanoi, että siihen tulee good.

Tuulakin oli minun ja Paulan kanssa muutaman tunnin. Tuula on oikeestaan kiva, kivempi kuin siskonsa Heli. Paulankaan mielestä Tuula ei ole sellainen juoruaja kuin Heli.

Nyt mä sain viimeinkin sen punaisen tussin.

Me Paulan kanssa keksittiin taas uusia naurun aiheita. Ne neljä on voivuoria (mun keksimä). Kerran kun ne neljä seisoivat tiellä niin mä sanoin että voivuoret tukkii tien.

Ja sitten kun Katri sanoi hirveän käskevästi: "Tuuli-anna-nyt-se-kirja!" niin sillä me kans hirnuttiin taxia odotettaessa hirveesti.

Entäs kun mä Paulan kans seisoin yhen pylvään luona. Viereisen pylvään luona seisoi parvi likkoja, jotka ovat samalla luokalla kuin Veli-Matti. Ja sitten se V-M tuli (Sätkältä? Mut ei se haissu tupakalle kun kulki ihan läheltä) kavereineen tänne päin ja mä arvelin kummaltakohan puolelta se menee niin V-M meni siitä meidän ja niiden likkojen välistä ja ne kaverit meni meidän taitse.

Entäs sitten taxia odotettaessa kun me seisottiin siinä pihalla niin V-M kulki siitä ohi (mä panin just kinnasta käteen eikä se oikein mennyt mutta annoin käden pudota alas) Niin ajattele, Paula tuijotti haaveellisena V-M:n jälkeen! Onkohan se ihastunut siihen? Kumma kun Paula lopettaa puhumisen aina just kun V-M on kohdalla. Hermostuttaa sellainen just kun haluaisi paneutua johonkin muuhun että ei rupeaisi pää tutisemaan niin kuin se joskus tuntuu rupeavan.

Muuten, kun mä tulin yhdestä esityksestä voikkasalin ulko-ovesta niin V-M seisoin siinä auton luona ja katsoi minua.