Synttäripäiväni, sain kortin mummolta + ukilta, Leenalta ja Irmeliltä + Seijalta.

Tänään mä taas näin  h ä n e t. Oltiin linja-autoa odottamassa ja hän ajoi pyörällään siitä ohi. Oli pettymys kun hän ei katsonutkaan tänne päin. Tiirasi vain sinne taksinodotuspaikalle (ehkä etti mua sieltä). Mutta kyllä hän on hyvän näköinen! Ihan erilaisen näköinen kuin muut. En kyllä tiedä, kumpi on kauniimpi, Juuso vai hän.

Teppokin muuten katsoi, kun minä Paulan kanssa olin kävelemässä, niin tuli seisomaan melkein minun eteeni ja katsoi suoraan silmiin. Sitten hän kääntyi ja sanoi erään hassun sanan Pekalle.

Entäs linja-autopysäkillä Teppo kans tuijotti mua. Mikähän villitys sille nyt tuli? Ennenhän se ei ollut näkevinäänkään. Ei muuten Teppo oo niin hyvän näköinen kuin se kansakoululainen.

1271257593_img-d41d8cd98f00b204e9800998e