Mä jouduin lumisotaan ja Olli heitti kovan lumipallon mulle vatsaan. Kyllä tuntui!

Kyllä Arto ja minä rämähdimme nauramaan, kun Asko sanoi: "Opettaja! Nitropurkki jäi kotiin!"

Kun istuimme eka-A:n ruokapöydällä, Teppo pelehti siinä ovella muiden poikien kanssa ja hymyili, suorastaan nauroi niin, että hampaat näkyivät. Hymy kuin maailmanmiehellä.

Kun minä seisoin alakerran ilmoitustaulun luona, Erja tuli sihen ja sanoi: "Lähe minun kanssa kaupalle". Sanoin: "Eipä mulla oo yhtään rahaa." Erja sanoi: "Ei se haittaa. Tule vain muuten minun kanssa, kun minä en kehtaa yksin kävellä." Minä sanoin joo, ja me lähdettiin. Ei siinä muuta, kun että Teppo katsoi koko ajan ja nyt se tietää minun nimeni. Tietääpähän ainakin, että minulla on niin hieno kaveri kuin Erja. Toivottavasti se näki, että Erjalla oli luomiväriä luomissa.

Minun uusin lempinimi on hani-hani, kun Irmeli sanoi, että "Let´s go, hani-hani." Minusta on muuten hirmu hyvä se hani-hani-kappale.

1258735321_img-d41d8cd98f00b204e9800998e