1258469159_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lutikselle mennessämme Heimo kukkui yläkerran ikkunassa ja hölötti vaikka mitä. Kyllä nauratti.

Kun Irkun kanssa tulimme lutikselta pois, eräs ukko istui pakettiautossa ja töllötti meitä ahneen näköisenä silmät kiiluen ja sanoi AI-JAI ja vihelsi. Kyllä mua etoi. Inhottavan näköinen ukko, vaalee tukka ja laimeet silmät ja iso nenä ja väkäleuka. Et usko, miten mua inhotti!

Juuso joskus katsoo mua suloisen näköisenä, vaan en ole tietävinänikään.

Kun Teppo katsoi mua silmiin linja-autopysäkillä, katsoin heti muuallepäin, sillä en halunnut katsoa häntä juuri silloin, mua nimittäin etoi se eräs ukko niin, että halusin oksentaa.

Kelju, kun huomenna ei ole koulua. Ei saa kokea mitään jänniä seikkailuja, mutta on siinä se hyvä puoli että saa nukkua pitkään aamulla.

Inhottava ja kamala muuten on se ukko, kun töllöttää niin himokkaan näköisenä. Mehän ollaan sentään vain lapsia. Ja enkä mä kuitenkaan tykkää sellaisista viekkaannäköisistä ukoista, vaan vilpittömistä ja hiukan villeistä pojista. Moi!

1258469172_img-d41d8cd98f00b204e9800998e