Eilen kävi Paula meilä. Se oli nauhottanu Tuulalta "Black Jack Man" in ja monta muuta jytä levyä.

Paula kerto, että kun se oli menny isäsä ja äitisä kanssa Joensuuhun linja-autolla, niin Paula oli menny takapenkille ja sinne oli tullu kaks hyvän näköstä poikaa ja ne oli jutelleet Paulan kanssa. Voi juku. Arvaa, oonks mä kateellinen?

Sitten Paulan luona oli käyneet Paulan serkut Raija ja Juhani. Se Juhani on kuulemma 16-vuotias ja hirveen sievä. "Vahinko vain että se on minun serkku." sanoi Paula.

Mä nauhotin eilen Poppeli ohjelmasta sen Gary Glitterin levyn ja Middle of the Roadin "Yellow Boomerang"

Kunpa koulu alkaisi! Sais nähä kaikki entiset tuttavat ja uudet ekaluokkalaiset ja uudet kansalaiskoulun 7-luokkalaiset ja uudet ja vanhat opettajat.

Meille saattaa tulla luokanvalvojaksi se yksi Kettunen mikä tulee opettaan uskontoa ja voikkaa.

Mun täytyy nyt yrittää vastata tunnilla. Menettäisin sen ainaisen nynnyn maineen. Joutas kyllä mennä!

Paula oli saanu uuden puvun ja tummansiniset farmarit ja farmaritakin. Mä aion hankkia kans tummansiniset farkut, että meillä ois samanlaiset kuteet.