Nousin aamulla ja pääsin auton kyydissä kouluun. Koulussa leikimme sellaista, että ajoimme takaa toisiamme. Leikin sitä Katrin kanssa. Kerran Katri ajoi minua ja pojat alkoivat keräytyä lumivuorelle. Hannu K. kysyi: "Ketä sinä juokset pakoon?" En virkkanut mitään. Sitten Katri juoksi minua kohti ja sai minut kiinni ja oli kaatamaisillaan minut, kun parkaisin: "Minä antaudun!" Silloin Pekka P. asettui eteeni ja sanoi: "Tuuli ei saa antautua." Mutta minä livahdin hänen takaansa. Olin hänen takanaan kyllä vähän aikaa ja Pekka kävi käsiksi Katriin. Minä kiersin vuoren toiselle puolelle ja Katri juoksi taas jäljessäni, mutta sitten tuli Pentti K. eikä päästänyt Katria. Sitten Katri suuttui ja lähti pois. Minäkin menin Katrin kanssa, kun en viitsinyt siellä poikien kanssa... Sitten huomasimme että pojat lähtivät pois vuorelta. Palasimme vuorelle takaisin ja leikimme taas. Nyt oli minun vuoroni olla ajajana. Sitten tuli Paavo P. ja liukui mäkeä alas, sen jälkeen tuli Leena J., Sinikka K., sitten Katri ja minä. Me kaikki rysähdimme mäen alle samaan kasaan.