Tässä on muutamia Suosikista leikattuja kuvia. Uriah Heep on musta Sladen jälkeen toiseksi paras yhtye. Uriah Heepillä on hyviä levyjä mm. Lady in Black ja Easy Living, joka kuuluu mankalta juuri tätä kirjoittaessani. Sladella on paras levy "Mama Weer All Crazee Now." Sitten on Look Wot You Dun", "Gudbuy, gudbuy" ja "Gudbuy T´Jane." Mulla on kaikki nuo mankalla paitsi "Look Wot You Dun" ja "Gudbuy gudbuy" kuuluu hyvin huonosti.

Alice Cooperin levyn olen kuullut vain yhden: "School´s Out."

Osmondsilla on hyvä se "Crazy Horses." Mä yritin äänittää sen, mutta se ei kuulunu.

1272381796_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No, se musiikista. Me käytiin eilen Joensuussa ja mä valitsin sieltä takkia. Oli vaikka minkälaisia. Mukavin oli minusta eräs Kotilaisen takki Se oli vyötäröpituinen ja vihreää samettia. Eiks oo makee malli? Ja sit yhessä kaupassa oli sellainen farmarikankainen sininen blazer, jossa oli erilaisia niittejä kauluksessa ja vähän joka puolella. Ja sitten oli Joen pukimossa samettiblazereita, joista mutsi erityisesti piti. Niitä oli tumman punaisia, armeijan vihreitä, ultramariinin sinisiä ja kirkkaan keltaisia. Vihreen takin mä haluun. Anttilassa oli hirmu ihania haalistuneita farkkuja.

1272381854_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kelju, kun mä en vielä saanu sitä takkia. Tekis mieli katkaista kaula kaikilta lakkolaisilta. Nyt on pankin kehnot lakossa.

Eilen kävivät meillä muuten enoni Vesa, Tapio ja Reijo ja serkkuni Lenita. Ja Maijakin vietiin Honkalammelle.