Tänään oli lukuvuorossa kolmas päiväkirja. Silloin mä yritin vielä säästääkin. Ne yritykset kyllä epäonnistuivat täysin. Siihen mä todellakin olen liian tuhlaavainen.

Miten mä siihen aikaan kehtasin olla poissa koulusta! Nykyään en kyllä jäisi pois koulusta, vaikka kuolisin!

Ja oli sekin pentumaista käydä metsässä maalaamassa ripsiään. Voi, voi!

Siihen aikaan mä käytin sellaisia nimityksiä kuin mutsi ja faija. En silloin kai ymmärtänyt, että me ollaan maalla eikä maalla puhuta stadin kieltä.

Ja entäs kun mä olin leirillä. Yäk! Ei siinä mitään kyllä siellä kaunista oli, mutta ne ihmiset! Hyi hitto!

Niihin aikoihin olen harrastanut paljon Katrin kotona käyntiä. Nykyään ei ole tullut käytyä. Mutta Katrin vuoro olis käydä meillä. Mä oon käyny heillä jo 2 kertaa peräkkäin.

Kunpa ens syksynä tapahtuis jotain ihanaa!

3:nnen päiväkirjan aikoihin oli kova sana se villatakin neulominen. Nyt se on mun päällä, mutta eipä oo hurraamista.

Silloin minun hartain toiveeni oli pökät, joissa on jättileveys ylhäältä asti. Joo, on ne Onni-klovnit nyt tuolla likakasassa. En vaan ilkees koulussa pitää.