Anna anteeksi se viimekertainen typeryys. Nyt aion kertoa kaiken sen varalta että minä ja mieheni lukisimme sitä. Ja kenestäkähän näistä se tulee:

(tässä välissä nimilista, jota en kirjoita tähän)

... vai eikö kenestäkään. Paulankin lempipojan nimi on Heikki. Niin että terve vaan Paula. Heikillä (nimi muutettu) on harmaansiniset silmät (tarkastelin niitä silloin kun hän katsoi hieman viistoon) ja hyvin vaaleankeltainen tukka.  Hän on kivan näköinen tummansinisissä housuissa, kirkkaanpunaisessa poolokauluspuserossa ja pieneksi menneessä tummansinisessä farmaritakissa. Tänä päivänä kaikki pojat olivat kuminpalasotaa. Heikki heitteli minua kuminpalasilla. Kun niitä alkoi ilmestyä lattialle minun ympärilleni, ihmettelin, mikä ne siihen taikoi. Kun katsoin Heikkiä, hän oli juuri tähtäämässä minua uudella kuminpalalla. Kerran hän osui minua jalkaan. Olisi tehnyt mieli viskata takaisin. Ja sen kyllä teenkin joskus. Kerron sitten.