Hei! Voimistelutunnin alussa Jukka oli ovella. Hän pani oven kiinni. Sitten ovi taas aukeni ja Jouko oli ilmestynyt sinne myös. Minä, Irmeli ja Seija olimme heidän kanssaan ovella ja Jouko kysyi Irmeliltä, että onko sinun sisko viidennellä luokalla. Irmeli sanoi, että on. Sitten tuli myös Teppo ovelle ja sanoi, että mitä täällä tapahtuu? Teppo ja Seija mäkättivät toisilleen, mitä lienevät mäkättäneet. Sitten Teppo meni oven taakse (sen, joka oli kiinni) ja sanoi: "Anteeks´kamalasti" sillä hassulla äänellä, joka sopii Mikki Hiirelle. Nyt katsoin ensimmäisen kerran kunnolla, minkälainen Tepon takki oikein oli. Se oli semmonen. Juuri semmonen. Sitten Jouko kysyi jotakin Seijalta. Seija sanoi, että sellaisiin kysymyksiin en vastaa. Sitten Irmeli kysyi Seijalta, että mitä se kysyi. Seija kävi sanomassa sen Irmelille. Mä ja Teppo katsoimme vähän väliä toisiamme silmiin. Semmosta se... Sitten Irmeli lähti alas pukukoppiin. Vähän ajan kuluttua Seijakin lähti ovelle (voimistelusalin ulko-ovelle). Minä jäin käytävän ovelle yksin poikien kanssa pariksi sekunniksi. Sitten lähdin Seijan perästä ovelle. Lähtiessäni Teppo katsoi hämmästyneenä minua, että joko sitä sinäkin lähdet. Katsoin häntä huolettoman iloisesti ja lähdin vaeltamaan tuolien välistä Seijan luo. Seija keksi meille hyvän tunnussanan: "Rohto" Seija, Irmeli ja minä sanoimme jokainen vuorollaan "Rohto" Ja sillä sipuli.

1258891450_img-d41d8cd98f00b204e9800998e