Mä keksin tänä aamuna hyvän idiksen. Nimittäin mehän Eskon kanssa voitais tavata Joensuun linja-autoasemalla. Mä kun en paljon tiedä paikkoja Joensuussa, mutta linja-autoasemallehan autot menee ihan automaattisesti. Siinä onkin jo yksi ongelma poistettu. Joltakin pitäis vielä utsia linja-autojen kulkuaikoja.

Minkähänlainen tyyppi se Esko oikein on? Kuvasta päätellen aika hyvän näköinen. Varsinkin tuosta suusta mä pidän. Se on jotenkin niin ystävällisen näköinen. Ja ruskeat silmät. Olen aina pitänyt ruskeista silmistä. Tukka vaalea, varmaankin hyvin pehmeä... Entäs kädet sitten. Suuret, lämpimät ja voimakkaat. Ja leveät hartiat. Miksikähän se yksi kimma, jonka kanssa Esko oli vuoden seurustellut, on voinut jättää niin ihanan olennon?

Vaikka eihän siitä tiedä, minkälainen se on, kun ei ole tavannut. Mutta kirjeistä päätellen vaikuttaa kivalta. Huomaavainen, kiva ja reilu...jne. Voi helkkari, täytyyhän siinä nyt jotain vikaa olla! No onhan siinä. Liian pitkä mulle. Mutta ei se merkkaa mitään, jos muuten on vaan kiva.

Kehno, kun ei ole kirjoittanut. Toivottavasti se ei ole vielä karannut sinne Norjaan. Mä laitoin kirjeen sille maanantaina. Tavallisesti se on kirjoittanu lauantaina, mutta nyt ei. Kunpa maanantaina tulis kirje.