Kyllä me tänään Paulan kanssa naurettiin! Naurun aihe oli "mukki" Aamulla mä sen keksin, kun Paula sanoi, että ei mennä tuonne toiseen päähän, kun minä olin sanonut, että mennään Katrin luo (mul´on samperin sekaset selitykset, mutta koeta kestää) niin mä sitten sanoin, että mennään vaan, ei siellä oo mukkii. Mä tarkoitin, että ei siellä oo liukasta. Sitten me keksittiin vaikka mitä: "Ei oo nyt mukkii tuolla tiellä.", "Minun pitää käydä Hartikaiselta pyytämässä mukki". Taksia odotettaessa me keksittiin lisää mukki-vitsejä ja naurettiin niin kauheasti, että Terho, Sinikka ja Petri tuijottivat meitä hämmästyneinä. Taksissa Paula sitten nauroi ihan kauheesti (Sinikka sanoi, että meinaatko sinä tukehtua) ja sano, että: "Pitäs tehä nyt mukki", "Se olisi oikein emämukki" "Isämukki, emämukki ja pentumukki", "Paska tulee kesken mukin", "Pentu tulee kesken mukin", "Mitä se kuvaa, kun panee lusikan kuppin....?.....mukkia!" No on ne muutkin nauraneet. Teppokin kerran oli ihan punainen, kun nauroi niin kauheasti. Nyt se ei enää naura niin kuin ennen. Säälittää.

Eilen eräs Teppoa isompi poika yritti mennä Tepon eteen linja-autojonossa. Miten lie Tepon kädet puuttunu siihen sen pojan olkalaukkuun ja se poika veti Tepon pois jonosta ja koko jätkä (Teppo) lensi nurin elikkä teki mukin.

Niinpä niin. Asiasta toiseen. Mä sain tänään 2 kirjettä. Tiinalta ja Maaritilta. Pitää nyt ruveta skriivaamaan niille. Moicca!