Haloo! Paulakin oli nauhoittanut sen haloon. Ei se muuten ollutkaan "Popsatoa-72"-ohjelmassa vaan Popnonstopissa. Paulankin mielestä se on hyvä.

Mä muuten hermostun, kun kukaan ei kirjoita. Kun se Russel Davidson kirjoittaisi mulle!

Kumma muuten kun Riinakaan ei enää kirjoita. Suuttuikohan se siitä, kun multa repes silloin se hänen kuvansa vahingossa. Ikävää, sillä Riina oli hirveen kiva kirjetoveri.

Eikä Leenakaan ole kirjoittanut aikoihin.

Kunpa Eeva kirjoittaisi pian, että saisin takaisin sen luokkakuvan, jonka hänelle lähetin.

Kun me pelattiin pesäpalloa voikkatunnilla, niin sen Iivarin luokka tuli kans pelaamaan sinne kansakoulun pihalle. Me pelattiin vähän matkan päässä heistä. Niin silloin mä kuulin erään pojan sanovan Iivarille: "Heitä tänne, Ilu." Niin sitten se Iivari heitti. Se on siis Ilu. Onkohan sen oikea nimi Ilkka? Meidän luokalla olevaa Ilkkaa sanotaan ainakin Iluksi. Hän on nimensä näköinen, siis se minun ihastus. Muuten, oikeastaan ihmisten ulkonäöstä osaa jo päätellä suunnilleen, millainen nimi heillä on. Ainakin joistakin henkilöistä.

Tänään se Ilu ei hymyillyt, mutta kyllä se tölläsi aina silloin tällöin. Kerrankin se nojasi siihen likakaivon kanteen (vai mikä lie ollut) ja katsoi oikein pitkään. Mutta onhan se voinut kahtoo meidän peliäkin, eipä silti. Epäi se mulle niin tärkeätä olisikaan, vaikka hän ei mua tölläisikään.