Se hullu albiino (se Jukolan Jussin näköinen) tuijottaa mua ihan aina, kun minut vaan näkee. Inhottaa ihan koko tyyppi. Kivahan se tietysti on kun on ihailijoita, mutta tuo muistuttaa liian paljon Jukkaa (josta en siis ole koskaan pitänyt).

Kerran mun toinen kumikenkä oli käytävässä työnnetty toisen sisään, kukahan senkin on tehny.

Perjantaina toka välitunnilla sen hyvännäkösen luokkalaiset olivat taas meidän koululla. Entäs jos se hyvännäkönen inhoaa minun tuijotusta yhtä paljon kuin minä sen Jukolan Jussin, se vasta olis inhottavaa. Ihan hölmöä sellainen kun toinen tykkää ja toinen ei tykkää. Se on kiusallista kummallekin osapuolelle.

Kun me tultiin mökille niin Risto T. seisoi Ollikkalan tienhaaran kohalla pyssyn kanssa ja irvisti meille. Se oli kai metsästämässä kun oli pyssy mukana. Me kulettiin sen irvistyksen jälkeen pari metriä, katsahdettiin toisiimme ja purskahdettiin Paulan kanssa äänekkääseen nauruun. Mitähän RT arveli?

Mä kuuntelin eilen illalla radiosta Jokamiehen Listan ja nauhotin 3 levyy: Hello! Hello! I´m back again, Billion Dollar Babies ja Starman.