Voikkatunilla meidän ollessa voikkasalissa I A:n poikia oli ovella tirkistelemässä. Tietysti Teppokin siellä oli, Heimo oli ainakin. Irmeli meni poikien luo. Kyllä mä en olisi uskaltanut. Voimistelutunnin alussa opettaja luetteli muutamien tyttöjen nimiä ja pyysi heitä jäämään luokseen hetkeksi voikkasaliin. Me muut saimme mennä. Pinnasimme kaikki suihkusta. Meillä oli mahdoton kiire päästä pois ennen opettajan tuloa. Meitä nauratti mahdottomasti. Juoksimme Irmelin kanssa kirjastoon päin, kun Teppo ryntäsi jostain suoraan eteeni. Hyvä kun ei tullut yhteentörmäys. Tipalla se oli. Tepolla on muuten tapana törmäillä tyttöihin. Olen meinannut törmätä häneen jo kahdesti.

Kumma, kun pelaan RUISKO-rakkauspeliä, aina sattuu niin, että Teppo sen mukaan kosii minua. Kun ensin pelasin, tuli Tepon kohdalle: Kosii ja rakastaa. Toisen kerran: Kosii ja ottaa, ja kolmannen kerran suutelee ja kosii. Kolmas kerta toden sanoo ja taas tuli vain se kosii siihenkin.

Tiedätkö mikä on päiväkirjan kirjoittajan painajainen? Takana seisova ihminen.

Vappu meni hauskasti. Vesa ja Reijo olivat meillä 3 päivää. Join salaa 2 pullollista kaljaa. Tuntui oudolta olla humalassa. Huimasi. Minä vain luin koko päivän, ei kukaan huomannut minun olevan humalassa.

Sain Vesalta ihan oikeat pelikortit, kun Maija repäisi herttanelosen, ja Vesa ei halunnut enää pitää kortteja. Moi!

1258891433_img-d41d8cd98f00b204e9800998e