Paula osti tänään Suosikin. Mutta ei siinä ollu mitään, onko se Don Powell kuollu.

Erja sanoi, että hänestä on herttasen yhdentekevää, onko se kuollu vai ei. Mutta Erjalla on kuitenkin huoneensa seinällä Sladen kuva.

Kun me eräällä välitunnilla lähettiin taas kävelemään sitä tavallista reittiä niin A. sattu istumaan (maatalous?) luokan edessä. Me mentiin niistä ohi ja juteltiin ja mä olin kompastua yhteen kiveen. Silloin reunimmaisena istuva, yks vaaleetukkanen keltatakkinen sano hi-hi-hi-hi-hi kimeällä äänellä. Varmasti tarkotti sitä, että me ollaan hänen mielestään hirveitä kikattajia.

Musta tuntuu et mun ja Paulan olis vähennettävä nauramisiamme, muuten ihmiset alkaa luulla meitä hulluiks. Hulluilla on halvat huvit. Ens kerran, jos Paula rupeaa nauramaan sellaisilla asioilla jotka keljuttaa mua niin mä sanon: Hulluilla on halvat huvit.

Meillä oli kemian töitä viimenen tunti. Oli kiva tunti taas pitkästä aikaa. Kun me Railin kanssa oltiin ensin ryhmänä ja sitten tulivat Heli ja Annika meidän ryhmään. Raili on muuten hirveen kiva ja reilu. Mutta sellainen professori hajamieli.

1272381711_img-d41d8cd98f00b204e9800998e