Katri tuli tänä aamuna meille. Se oli meillä vähän aikaa ja sitten me lähdettiin Katrin kotiin pyhäkouluun. Ei mua kyl yhtään ois huvittanut lähtee sinne. Mutta eihän sitä ilenny olla menemättä, kun Katri pyysi.

Pyhäkoulussa Leena näytti diakuvia Israelista. Leena oli käynyt siellä ystävänsä Anna-Liisan kanssa.

Kun kuvat oli katsottu, jaettiin pyhäkoululehdet ja -merkit. Mä otin sellaisen, jossa oli Jeesus paimensauva kädessä ja siihen liimataan lampaita.

Katri näytti rippilahjojaan. Hän oli saanut 30 mk rahaa, kallisarvoisen sormuksen, ristikaulaketjun, raamatun, virsikirjan.

Katsoimme myös Katrin rippikuvia. Ja Katrin isosiskon Hiljan hääkuvia. Ajatella, Hilja mennyt ihan salaa naimisiin. Mäkään en tienny mitään. Sulhanen on Kyösti T.

Sitten mä kittasin mehun ja ahmin kakkupalasen + keksin ja läksin kuin mustalainen.

Mulla oli kiire nauhoittamaan jokamiehen lista -ohjelmasta. Ei tullu oikein hyviä levyjä. (mä läksin Katrin luota 10 vailla 13.00 ja tulin kotiin klo 13.15. Meni 25 min tullessa). Sain mä kuitenkin mankalle nämä: Hello hurray (Alice Cooper), Mama Weer All Crazee Now, Hi-hi-hi, Crazy Horses, Easy Living, Blockbuster (Sweet), Crocodile Rock (Elton John).

Mä sain yhestä toisesta ohjelmasta hyvän levyn. Siinä on yks kohta ihan kun Sladen "Look Wot You Dun" issa. Mutta ei se ollu Sladen levy. Yhtyeellä oli pitkä nimi ja laululla oli pitkä nimi, niin että en minä muista.

Tänä iltana on TV:ssä levyraati. Siinä saattaa tulla hyviä levyjä.

Tänä iltana on myös Coronation Street, minun lempiohjelmani. Minä pidän varsinkin siitä Ray Langtonista. Nyt Ray on sairaalassa. Nyt jännittää, pystyykö hän enää kävelemään vai ei. Seuraavan jakson nimi on "Totuuden hetki."

Huomisiltana on Spede Pasasen elokuva "X-Parooni". Mä en koskaan ole nauranut millään muulla niin paljon kuin Speden elokuvilla.

Kylläpäs tuli taas kirjoitettua huonolla kynällä ja käsialalla.