Paula ei eilen tullu six, kun oli muka niin huono ilma. Ei minusta. Kyllä tänä aamuna oli pimeetä. Ei ollu kiva kompuroida kun satoikin vielä kaiken lisäks. Voi jumalauta, kyllä on pässii kun piti sulattaa lumen. Etenkin sen takii ku ne tyypit tuli taas Mustallelammelle. Ne tekee sitä tietään. Paskat ukot! Voi että mä inhoon niitä tyyppejä, kun ne keksii typeriä vitsejä ja tuijottelevat oudon näköisinä. Ja muutenki ne on niin vastenmielisen tuntuisia.

Irmeli näytti tänään hyvin murheelliselta. Sit myöhemmin päivällä se meni juttelemaan Martin kanssa.

Teppo katsoi minua, kun mä menin sen ohi, mutta ei se koskaan sano tai tee mitään. En mä pelkistä katseista elä. Vaikka en oo kyl itekkää tehnyt sille mitään kepposia, mut must tuntuu et se ei enää välitä minusta. Kun mä keksisin, mitä mä tekisin! Mut mitähän ihmiset ajattelisivat jos mä juoksisin sellaisen pojan perässä, joka ei välitä musta ollenkaan. Se vasta olisi naurettavaa.

Mä en saanut yhtään kirjettä tänään. Kenkkua! No, mä taidankin lopettaa jo tähän. Moi!

J.K. Mä kyllä ihmettelen, mistä niitä lumipalloja lentää minuun, ku missään ei näy sen näköstä, joka ois heittäny. Niitä tipahtelee varmaan taivaasta.

Martti yrittää aina kampata ja tyrkkiä Paulaa, ja haukku häntä lihavaksi. Kun tuli puhe Martista ja Irmelistä, niin Paula sanoi vahingossa Marttia Hannuksi ja sanoi väärin sukunimenkin. Aika huono nimimuisti.