Kumma kun ei oo kukaan kirjoittanu. Se johtuu varmaan jouluruuhkasta.

Mä sain sen pikkujoululahjan tänään. Se oli ihanaa riisisuklaata. Paulan ja minun lempiruokaa (suklaa ei kuulu karkkilakkoon). Paula sanoi, että hän ostaa huomenna samanlaisen suklaalevyn. Toivottavasti hänkin antaa siitä minulle kun minäkin annoin hänelle niin paljon omastani.

Pirkko tiesi kertoa, että K:nen oli joutunut ostamaan minulle. Osti hyvän lahjan.

Paula kertoi, että kun hän oli voimistelutunnille menossa, niin H:nen ja I:nen oli sanoneet, että tuohi on niin suuttuneen näkönen. Kerran (vähä enemmän kuin kerran, piru vieköön) eräänä päivänä H:nen ja I:nen ruiskuttivat vettä minulle ja Paulalle niskaan. Ne on tainneet pihkaantua.

I:nen on jännän näkönen, kun se käyttää sellaisia housuja, jotka on polven yläpuolelta ihan kapeat. Housuista puheen ollen Tepolla oli uudet housut. Ne oli vihertävän harmaat ja eivät niin leveälahkeiset kuin ne kirkkaanvihreät samettihousut. Ja housuista puheen ollen mäkin tarvitsisin uudet pögät. Mä ottasin mieluiten mustat liituraitahousut, joissa on hirmu leveet lahkeet.

No moicca!

1267021840_img-d41d8cd98f00b204e9800998e