Tänään meillä oli ensimmäiset kotsan tunnit. Saara sanoi, että meidän pitää mennä Lajusen luokkaan, mutta kun me mentiin sinne, niin Lajunen olikin lähtenyt kotiinsa ja Rämänen olikin vain siellä. Tytöt kävi hakemassa Lajusta, mut se tuli vasta vähän ajan päästä. Sitten selvisikin, että reksi olikin määränny Rämäsen meille. Musta tuntuu, että Rämänen on kivempi. Narisevine kenkineen. Kotitalous tuntuu olevan aika kivaa. Me kuulemma joudutaan tekemään ruokia pareittain.

Mä rupeen kai Erjan tai Railin kans, jos Erja rupee Leilan kanssa. Tänään Päivikin katsoi mua hyväksyvästi, kun mä olin Erjan kanssa, eikä Leilakaan ole vittuillu. Se lainas multa teroittimen. Eikä tuonu roskineen takas niinkuin Esa.

Yhellä välitunnilla Ilu katsoi tänne päin ja ne hymyilivät. Ilu pää kallellaan.

Anssi tuli aamulla toisesta suunnasta kuin ennen. Ennen se tuli metästä päin, nyt kirjaston takaa. Minuun jotenkin koski, kun se katsoi tanne päin.

Mä olin Erjan luona vähän aikaa koulun jälkeen. Pyysi mua yöks ens viikolla. Kannattaa olla hyvissä väleissä Erjan kanssa.

Maarit on värjännyt tukkansa räikeän punaiseksi. Se on ihan kuin David Bowie.

1272381662_img-d41d8cd98f00b204e9800998e