Mua alkaa tympäistä koko Anssi. Se taitaakin olla semmonen röyhkee, kun tänäkin päivänä oli sen kovistyypin, Paavon, kanssa kahdestaan.

Ei se hyvännäkönen taidakaan kiukusta räjähtää, vaikka minä tuijotin sitä tänäänkin. Kun me Paulan kanssa oltiin tulossa sieltä tienhaarasta takaisin päin kirjaston lähistöllä niin se hyvännäköinen katsoi monta kertaa tänne päin ennen kuin meni kavereineen kirjastorakennuksen taakse. Sitten kun me oltiin toisella puolen kirjaston nurkan luona tulossa niin ne tuli vastaan ja hyvännäköinen katsoi minua taas. Ihanat silmät sillä jätkällä ja ihana tukka. Sellainen tummanruskea ja olkapäille ulottuva.

Jukolan Jussi ei tuijottanu tänään kun yhen kerran, ja silloinkin mä käänsin pääni äkkiä toisin päin. Tuntui kuin ruoskalla olisi sivallettu silmille. Mä oon ihan varma että se pihkaantui kun mä kerran viime viikolla tuijotin sitä. Mä vaan ajattelin ja satuin vahingossa katsomaan sitä pöteröä silmiin. Se ihan säpsähti ja alkoi sitten hävyttömästi tuijottaa.

Tämä päiväkirja tulee kohta täyteen. Inhottavaa. Kun tulee ens kerran Anttilan iso tavaraluettelo, niin mä tilaan puseron, kasetin ja päiväkirjan. Sitten mä tilaan Magazinesta sen pörröjakun. Pitää pörröjakkuun tinkiä rahat lapsilisistä. Kirjakaupasta ei ilkeä enää ostaa päiväkirjaa, kun mä en oo vielä maksanu tätäkään.

Anttilan pienessä tavaraluettelossa oli hirmu ihanan näkösii kasetteja. Punasia ja keltasia ja lilanvärisiä.

Suosikkilistani tällä hetkellä:

1. Look Wot You Dun - Slade

2. Coz I Luv You - Slade

3. Starman - David Bowie

4. Cheri Lav - Marc Bolan

5. No More Mr Nice Guy - Alice Cooper

6. Look at Yourself - Uriah Heep

7. A Letter - Alice Cooper

8. It.s a Black Jack Man

9. Billion Dollar Babies - Alice Cooper

10. Hello! Hello! I'm Back Again