Veli-Matin kosto: Kun mä tulin lutikalta ja olin menossa viemään kassiani Kukkosen luokan eteen kansalaikoulun oven kautta niin V-M pelasi potkupalloa yhden VII-luokkalaisen likan kanssa. Se likka on aika lihava ja lyhyt ja sillä on tummanruskea pitkä kihara tukka. Sitten V-M lähti juoksemaan portaita ylös, mutta pysähtyi kun kuuli likan sanovan: Veli-Matti, housus kuntoon. Sitten se juoksi takaisin alas. Painimaan sen ämmän kanssa, tietysti - mä sain Veli-Matin ja kumppanien puheista sen käsityksen että se on repiny housunlahkeensa ja jalkansa jossakin.

Sitten kun me oltiin autoa ottamassa niin se samanen akka seiso kaverinsa kanssa siinä jalkapallomaalin luona. Ja kun Veli-Matti tuli, niin hän meni ihan läheltä sitä likkaa ja se likka rupes nauramaan. Sitten myöhemmin se tuijotti Veli-Mattia niin hartaasti.

Ei kannata ihastuu kehenkään. Mutta omapahan on vikani. Mun olisi ehkä aikaisemmin pitänyt alkaa jotakin. Nyt se on liian myöhäistä!!! Jos meidän välillä joskus olikin jotakin niin se on loppu nyt!!!

SE SIITÄ!

Oli tänään muutenkin hölmö päivä. Kovis-Päivi, Merja ja Antti haukkuivat hirveesti mua ja nauroivat. Päivikin nauroi KVÄK-KVÄK ja vittuili "omituisuudestani" ja kaikki kolme hirnuivat ihan naamat punaisina.

Oli onnex yx valopilkku. Kun Tuula luetteli lehmiensä nimiä: ... Orpana, Rinkula....niin me Paulan kanssa katsottiin ensin toisiamme ja ruvettiin sitten nauramaan hysteerisesti. VOI JUKU! En ole kyllä aikoihin niin paljo nauranut!