Apukoululaiset tulivat oppikoululle, maataloustunnille kai. Me Paulan kans kulettiin siitä oven luota kaks kertaa ohi. Mä katoin alas kun en ilenny katsoo niihin päin, kun musta tuntu että ne jätkät tuijottaa mua. Sitten me kierrettiin koulurakennuksen ympäri ja tultiin kirjaston oven kohdalle niin kolme niistä apukoulun jätkistä tuli vastaan. Yks niistä (aika hyvän näkönen muuten) tuijotti sillä tavalla että se sain mun sydämen tykyttämään puolta nopeammin. Mutta ei se kestäny kuin sekunnin korkeintaan. Mutta se riitti mulle.

Se hyvännäköinen apukoululaiskundi kulkee muuten meidän autossa. Mikskähän se on apukoulussa? Ei se mitenkään hölmön näkönen oo. Ihan tavallinen poika. Muistuttaa jonkin verran Anssia. Se on jotain 14-17-vuotias. Voipi olla viimeisellä luokalla. Mä istuin linja-autossa sen takana yhtenä päivänä. Tais olla viime perjantai.

Pitänee kertoa minkä näköinen se on. Suunnilleen yhtä pitkä kuin Anssi, tukka vähän vaaleamman ruskea. Silmät muistaakseni siniset. Ja sill on samanlaiset kumpparit kuin mulla.

Ihastun aika helposti. Nytkin on kolme ihastusta. Varmasti sitten kun olen viidennellä, niin kundit loppuu. Entiset makeet tyypit menee pois ja sitten ei oo kuin pentuja.

Nyt mun on pakko lopettaa, sillä läxyjäkin pitäis keritä lukee tänä päivänä, et huomenna osais.