Huomenna on sitten se ihana mielenosoituspäivä. Minkähänlainen siitäkin tulee.

Tänään seisoin erään välitunnin alussa sen ison pylvään luona alakerran käytävässä. Teppo meni ovesta ulos ja arvaapa, mikä sillä oli kädessään? Sellainen kaasusytytin, jolla sytytetään tupakka. Meidän isälläkin on joskus ollut sellainen. Teppo sytytti ensin sen ja katsoi sitä ja "smiling happily!" Onhan ne ilonaiheet eräillä! Voi juku! On ne eräät ylpeitä! Mistähän se on senkin saanut? Sillähän se onkin niin pieneks jäänyt kun polttaa tupakkaa. Six mä yritänkin olla polttamatta, että kasvaisin.

Huumejeparin esityksen jälkeen kun mä tulin tuolia viemästä yläkerrasta Teppo tuli minua vastaan. Se piti suutaan seksikkäästi puoliavoimena. Minä ihmettelin ensin, että mikä iso kilisevä ja kaliseva sillä on kaulassaan. Luulin että se on iso risti, mutta se olikin sellainen kamala, hopeinen hämähäkki. Petyin. Iso risti olisi ollut paljon paremman näköinen hänen kaulassaan. Mutta kun tuommonen älyttömän iso hämähäkki riippuu mahan päällä! (tai ainakin melkein mahan päällä).

Pirkko jutteli minun kanssa paljon tänä päivänä. Paulan ja Katrin seurassakin puhelin paljon ja meillä oli hauskaa. Ainakin, kun yritin Paulan kanssa nostaa Katrin päähän Katrin puseron kauluksen.

Eilen voimistelutunnilla me tanssittiin. Tanssin ensin Railin kanssa ja sitten Riitan kanssa. Merja ja Päivikin yrittivät houkutella minua tanssimaan, mutta minä kainostelin.

Tänä päivänä oli opettajien ja oppilaiden välinen jalkapallo-ottelu (viidesluokkalaiset pojat miesopettajia vastaan). Teppo käveli poikien perässä oudosti. Se oli harppomisen ja laahustamisen välimuoto. Melkein perse kävi maahan. Kritiikkiä, but I love him! Hyvästi päiväkirja! Viimeinen tervehdys sinulle!

1. Lady in black

2. Look wot you dun

3. Baby-love

4. Amarillo

5. Co-co

6. Look love

7. Black night

8. Paljon sain

9. Vai niin...

10. Poppa Joe

11. Beg, steal or borrow

12. Soley-soley

13. Kai laulaa saan

14. Äänesi mä kuulen

15. Funny-funny

(Teppo is my baby-love)