Kuulin takaani Tepon sanovan: "Elä!" (tarkoittaa älä) Ja sitten pari isoa poikaa sanoivat: "Tuuhan Teppo!" Miksi heidän pitää aina kiusata pientä Teppo-raukkaa. Samperin Teppo-raukka, kun heitti kivellä jalkaan, en ole varma, oliko se Teppo, mutta ainakin kuulin takaani sen saman: "Tule Teppo" taas.

Minä olen muuten kirjoittanut kokonaisen kirjan Teposta.

Ostin tänään vaaleanpunaisen helmiäiskynsilakan. Se on tämän väristä (olen maalannut paperiin kynsilakalla läiskän). (Se näkyy vähän tummempana kynsissä). Maaritilla on muuten tummanvihreätä kynsilakkaa kynsissä. Siniset, violetit, keltaiset ja vihreät kynsilakat ovatkin nyt muotia helmiäiskynsilakan lisäksi.

Hartain toiveeni on tällä hetkellä hollannikkaat. Sinikalla oli tänään uudet hollannikkaat.

Juuso seisoi toisen jalkapallomaalin luona katsomassa, kun keskikoululaiset pelasivat jalkapalloa. Minä kuljin siitä ohi, kun R:nen (eräs poika) perääntyi uhkaavasti varpailleni. Puoliksi livahdin ja puoliksi hyppäsin pakoon hänen takaansa. Juuso katsoi kummastuneena.

Pläp, pläp, pläp, pläp. Nyt saa jo riittää. Moi!

Jatkoa: Vielä ostettavaa: Luomipuuteriväri, kulmakynä, tumma huulipuna, musta ripsiväri.

On muuten olemassa monenlaisia ihmisiä:

1. Ilkeitä, ylpeitä, rohkeita: Maarit, Sinikka, Heikki, Päivi, Esa

Ja 2. semmoisia keskinkertaisia: Irmeli, Eeva, Anne, Paula, Teppo, Vesa, Lea, Emma, Seppo, Maija H.

Ja ujoja 3: Minä, Hilkka, Katri, Sirkku, Pekka

Ja 4. sellaisia jotka pukeutuvat aika huonosti: Kaikki (melkein) kansalaiskoululaiset, Osmo, Antti, Pirjo (Antin sisko).

Erja kilkkuu 2 ja 3 välimailla, Paula 2 ja 3 välimailla, Emma ja Kaisu 2 ja 4 välimailla.