Tänään meillä oli vapaatunti, se ainoa kahdessa viikossa ja mä ostin sellaisen ihanan Lumene Green -puhdistusgeelin. Mä ostin myös hirveän kirkkaan verenpunaista kynsilakkaa. Mä ostin muutakin pientä ja tuhlasin melkein 16 markkaa. Se puhdistusgeelikin maksoi 10.50.

Sekin yks A:lla alkava tuijotti monta kertaa tänne päin. Kun se oli jalkapallomaalin luona ja me kuljettiin siitä ohi ja hirnuttiin niin se katsoi.

Paulaa taas tänä päivänä hermostutti se "töllöttäjä" Matti. Kun me seisottiin alakerrassa sen yhen pylvään luona niin töllöttäjä ja sen kaveri Erkki tulivat istumaan siihen rappusille. Niillähän oli ihan suorat näköalat meihin. Minua rupes naurattamaan ja Paulaa ärsyttämän niin että me lähdettiin siitä pois. Mua rupee aina naurattamaan kun mä katon sen Matin naamaan kun se katsoo meitä. Paula on monta kertaa sanonu, että "Aina se töllöttää ja sitten kun sille pitäis vielä hymyillä."