Tässä taas lyhyesti viime aikojen tapahtumat: Uusi oppilas tuli kansalaiskouluun. Aika hyvän näköinen, vaikka mä pitkään sen nähtyäni mietin, että onko se tyttö vai poika.

Arjakin taisi olla pihkassa Garyyn. Aina sinne apukoululle päin oli välitunnilla kiire ja käsiään piti samalla tavalla kuin Gary.

Tuula S. oli pitkään koulusta poissa. Se odotti kuulemma pentua. Nyt se taas tuli kouluun. Sille oli kai tehty abortti.

Paulakin alkaa nykyään juosta jätkien perässä. Kerran mä näin sen istuvan baarissa mokkatakkisen jätkän kanssa. Oli siinä muitakin samassa pöydässä. Se oli sunnuntai-ilta ja me (siis meidän perhe) pysähdyttiin autolla baarin pihaan. Paula sanoi kerran yhtä jätkää ihanaksi "ihanne tyypikseen" (sillä oli muuten ruskee mokkatakki). Ei musta kyllä se jätkä paljo minkään näkönen oo. Muistuttaa vähän enoani Ollia mutta on tummempi. Se tyyppi on lukiossa ja kulkee meidän linja-autossa.

Mä huomasin kansalaiskoulussa yhden pienen, kivannäköisen pojan. Sitten mä muutaman viikon perästä sain tietää, että se on mun toka serkku. (Hänen veljensä on meillä töissä. Mukava tyyppi).

Paula SUUTTUI MINUUN. Se oli eräs iltapäivä, kun mä rupesin puhumaan kauluristani, että se on liian väljä. Paula sanoi: "Minä en ois tehny sitä liian väljäks." Ja mäkätti mulle vaikka mitä. Sitten mä en viitsiny lopputunnilla sille enää mitään sanoo. Sitten seuraavalla välkkärillä se ei enää ollu mun kanssa vaan Pirkon. Nykyään se on Anna-Leenan ja sen kaverin seurassa. Mä oon yksin tai milloin kenenkin kanssa: Tuijan, Erjan, Tuula L:n. Eilen mä olin Maijan kanssa, kun Sirpa oli poissa.