Hei! Mä rikon nyt kyllä lupaukseni, kun kerron että Teppo katsoi mua n i i n lempeästi, kun mä nauroin ja puhuin Paulalle. (Kyllä mua kaduttaa, kun mä puhuin, silloin kun Paula oli meillä yötä, että Teppo on sievä). Kunhan Paula ei vaan luulisi, että minä olen ihastunut siihen. Ei, en minä voi enää, mutta olisi kuitenkin kiva olla Tepon ystävä. Mutta häntä rakastaa  e n  v o i ! Tuijottihan tuo Veli-Mattikin kun Eila taksinodotuspaikalla kyseli multa että missä se Paula on. Tai että paremminkin: "Mänkö se Paula alas?" Minä sanoin: "Män."

Iivari-kultaakaan en tänään nähnyt kuin kerran, kun se lähti koulusta kotiinsa, silloinkin vain kaukaa.

Voimistelutunti oli kyllä yhtä juoksua. Maunuksela pani minut hakemaan eristysnauhaa talouskaupalta (siihen meni sata vuotta) keskikoulun laskuun ja sen jälkeen piti vielä etsiä metästä yks hapannu pallon kehno!