Tänään on hyvä ohjelma radiossa "Jytää ja purkkaa" Varmasti siinä tulee Sweetia ja Sladea. Mä kerron nyt vähä eilisestä.

Eilen autoa odotettaessa Anni sanoi Erjaa toheloksi. Erja sanoi: "Toheloksi minnuu on muutti tohelot sanonu." Erjalla on hyviä sanontoja. Kannattaa painaa mieleen.

Ilu on ostanut tummanvihreän koltun. Se osti vaaleenvihreen sillion kun mulla oli se vaaleenvihree farmaritakki. Ja nyt mulla on tummanvihreä samettitakki. Niin myös Iivarilla. Aina sen pitää matkia mua. Sillä oli korkeakauluksinen villapuserokin niinkuin mulla. Ihme, kun oli vaaleanruskea eikä keltainen.

Ilu ja sen kaverit heiluivat yhellä välitunnilla Einin ja sen kaverin kanssa.

Mä töllötin Ilua silmiin (me kulettiin ihan vierestä) mutta se tuijotti jonnekin meidän ohi.

Uskontotunnilla kuunneltiin hengellisiä lauluja. Antti vitsaili jotain Uriah Heepistä. Jukka sanoi: "Seuraavaks Slade!"

Sitten kun oltiin linja-autoa odottamassa, Elli ja Erja kiistelivät. Erja puhu jostain vaaleetukkasesta pojasta. Erja: "Vaaleetukkanen semmonen, onhan?" Elli: "Ei oo." Erja: "On." Elli: "Ei." Erja:"On!" Siihen Jukka mölähti: "On." Erja sanoi: "Ei sulta oo kysytty." Jukka vastasi: "Minäpä kiistelenkin Pekan kanssa....on varmasti, perkele, kyllä varmasti on!" ja läimäytti Pekkaa hartioille. Me Paulan kanssa naurettiin. Sitten Jukka rupesi heittelemään hiekanmuruja kamman avulla. Heitti Paulaa, mutta ei sattunu, sitten heitti minua. Minä sanoin: "Saatana." Sitten tuli auto.

Don Powell on menettänyt muistinsa. Ei muista ollenkaan aikaa 4 kuukautta takaperin.

Sladen muut kaverit eivät hetkeäkään uskoneet, ettei Don selviäisi. Onneksi he olivat oikeassa.

Mä tilaan Suosikin ens vuodeksi. Saan (tään) loppuvuoden numerot ilmaiseksi.