Mä olin Paulan luona yötä. Mä rupesin siellä katsomaan erästä vihkoo, niin eräässä kohdassa luki: "Susi söi hiiren. Kello oli neljä." ja eräässä joulukortissa oli : "Haisevaa joulua!" Aika hyviä lauseita.

Me keksittiin myös englanninkielisiä lauseita. Esim.: "Man´s hand in woman´s bird." En ole aikoihin niin paljon hirnunut kuin silloin.

Piikan tunnilla piti piirtää sivukuva jonkun luokkatoverin pärstästä. Mä piirsin Irmelin. Maijan ja Sirpan mielestä se oli ihan Irmelin näköinen. Opettajakin sanoi: "Aika paljon Irmelin näköinen." M-nen on muuten aika kiva piirustuksen opettaja. Irmeli pyysi, että antaisin sitten sen kuvan hänelle, ja niin teinkin. Raili ja Kaisukin olivat piirtäneet Irmelin.

Eilen mua huvitti hirveest kun mä sanoin Paulalle: "Katohan kun nuo ipanat nuita kasseja kantaa" niin Paula sanoi: " Mitä? Piirakoita möit kassiin?" Piti senkin ruveta puhumaan piirakoista, kun Piiroinen oli ihan takana. Kuulikohan se?

Entäs sitten tänään kun minä tulin ulos ja menin sitten Paulan luo, joka oli kirjaston nurkalla. Heti piti Veli-Matin mennä käsityöluokan kirjastoon meidän ohi. Katsoikin vielä lisäks`tulisilmillään.

Teppo ei ollu koulussa. Eikä tarvinnu!